17 Iulie


„Natura nu ne înşeală niciodată, noi suntem cei care ne înşelăm pe noi înşine.” – Jean Jacques Rousseau

În ultima perioadă a vieții mele am înțeles că nu mâncarea este problema la mâncatul compulsiv, ci modul în care eu mă raportez la procesul acesta alimentar. Mi-am dat seama că am anumite convingeri care mă duc spre compulsie/obsesie dacă le dau curs. Nu este ușor să schimbi convingerile, însă este necesar, mai ales când le-ai descoperit.
   Fiecare individ este diferit, unic, și are propriile principii/valori în viață. Deschizând ochii și privind cu sinceritate la modul în care ne trăim viața avem șansa de a ne vindeca de orice, inclusiv de mâncatul compulsiv.
    Chiar dacă am mâncat de multe ori pentru a-mi satisface foamea emoţională, acum pot alege să procedez altfel. Programul TAA (OA) în 12 Pași a fost primul care mi-a deschis ochii în acest sens. Odată deschiși, ochii nu se mai închid.

Pentru astăzi:
Îmi propun să trăiesc aşa cum m-a „proiectat” natura: consum mâncarea de care am nevoie, cu toată plăcerea, bucuria şi libertatea pe care vrea Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, s-o am.

Comments

Popular Posts