18 Iulie


„Între două scaune, omul ajunge pe podea.” – Proverb franţuzesc 

Înainte obișnuiam să cred că trebuie să am răspunsuri pentru tot și toate. Iar ele trebuiau să vină repede, să fie sigure, chiar pozitive și corecte. Astăzi am renunţat la pretenţia de a şti tot. Astfel mi-am asigurat un mod de viaţă mai bun.
   Uneori îmi este greu să mă decid în legătură cu ce să port, ce să mănânc, ce să fac, unde să merg, etc., însă este în regulă așa. Nu mă mai blamez că nu-mi ies lucrurile perfect, și-mi accept condiția de om supus greșelii. Astăzi îmi trăiesc ziua cu cât mai puține frici, cu gândul la Puterea mea Superioară, cu atenția în interior la ceea ce-mi spune intuiția. Inspiraţia vine, uneori în mod direct, alteori indirect.

Pentru astăzi: 
Indecizia nu mă mai destabilizează. Respir și decid ascultând ceea ce-mi transmite  Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu. Fie că trebuie să acţionez repede sau că am timp de gândire, răspunsul vine dacă îmi ascult intuiția.

Comments

Popular Posts