20 Septembrie


„Ia locul și atitudinea care îți reflectă adevărul de necontestat și toată lumea va remarca acest lucru.” – Ralph Waldo Emerson

Lumea modernă aduce cu sine și căi de autodistrugere. Reclamele la mâncare, la bucurie prin mâncare, surprize prin/cu mâncare, viața legată de/prin mâncare, se găsesc peste tot, în reviste, la televizor sau la radio. Nici eu și nici cineva drag mie nu va beneficia dacă aceste mesaje distorsionate reușesc să mă distragă de la drumul meu, dacă mă determină să-mi arăt/simt afecțiune prin/cu mâncare.
   Puterea de a-mi păstra calea recuperării este în mod direct legată de relația cu Puterea mea Superioară. Atunci când predau controlul, simt în mod paradoxal eliberare. Pot să-mi amintesc de câte ori am spus „Doar de data asta“ și de sentimentul că sunt neputincioasă, că nu-mi pot controla propria viață. A păstra contactul conștient cu Puterea mea Superioară înseamnă a păstra contactul cu mine, cu acea parte sănătoasă, puternică și în dezvoltare din mine.

Pentru astăzi: 
Nu trebuie să mă separ de lume pentru a fi abstinentă, nici nu trebuie să dau curs influențelor care mă pot distruge. Dragostea ți-o poți exprima și altfel, nu prin mâncare.

Comments

Popular Posts