4 Octombrie

 


A nu da  înapoi înseamnă oarecum a avansa. Iar oamenii trebuie mai întâi să învețe să meargă, înainte să poată să danseze. – Alexander Pope

 

De multe ori am observat dorința de evoluție spectaculoasă. Dorința de a trece repede printr-un subiect - doar ca să știu că s-a terminat si pot răsufla ușurată. Poate din frica de eșec. Sau poate din frica de succes...

Când lucrez la schimbarea unui comportament, orice reușită o sărbătoresc. La început este identificarea comportamentului, apoi stoparea lui. În această fază am impresia că stau pe loc, însă trebuie să recunosc că acesta este de fapt un pas spre evoluție.

Apoi încep înlocuirea comportamentului cu unul nou, dorit și bun  pentru mine. Și după ce am exersat toți acești pași împreună, atunci pot începe să dansez în noul comportament. Pentru rezultate uluitoare, este nevoie, de cele mai mult ori, de timp.

 
Pentru Astăzi: Îmi dau timp să schimb tiparele înrădăcinate adânc. Mă bucur de parcursul meu, așa cum este el. 

Comments

Popular Posts