14 Iunie

„Cel care ştie cel mai puţin, de obicei presupune cel mai mult.” – Thomas Fuller

Obișnuiam să mă prefac că știu pentru că așa era modul în care-mi apăram imaginea de sine. Nu doream ca ceilalți să mă vadă așa cum sunt eu cu adevărat, să nu cumva să creadă că nu știu eu tot, să nu cumva să creadă că eu nu sunt perfectă. Doamne ferește să nu-mi facă într-un final statuie! :)))
   Ce mult m-am pierdut pe mine doar pentru a păstra o imagine iluzorie în fața celorlalți și mai ales a mea. Pentru că nici eu nu vroiam să mă văd pe mine cu adevărat. Exteriorul meu deținea adevărul suprem, iar interiorul era batjocorit, neimportant, ceva ce nu vroiam să aflu sau să văd vreodată.
   Astăzi nu mai am un model de urmat. Mă urmez pe mine, instinctul, autenticul, nevoia primară, iubirea, bucuria. Acum știu că exteriorul este într-adevăr o iluzie, și eu vreau să trăiesc în adevăr și atât. Și Adevărul este Puterea Superioară așa cum o înțeleg eu.
  
Pentru astăzi:
Astăzi doar știu. Atât! Și asta este suficient - pentru mine bineînțeles :D

Comments

Popular Posts