16 Iunie

„Fără sănătate şi curaj nu putem face faţă prezentului sau germenului de viitor în prezent şi ne refugiem în evaziune.” – Cyrill Conolly
 

Obișnuiam să spun: „de-ar merge treburile mai bine...!” şi să amân acţiunea la nesfârșit. Și ce să vezi? Lucrul de care fugeam nu se rezolva singur :) Acum conștientizez situația în care mă aflu, mă întreb ce pot să fac în legătură cu ea, după care acţionez în consecinţă. După ce am făcut tot ce mi-a stat în putinţă, predau acea situație Puterii mele Superioare, şi mă relaxez cât pot eu de mult. Uneori nu-mi iese așa de bine, însă și acest lucru este în regulă. Știu că sunt într-un proces de recuperare, și știu că nu sunt perfectă și nu mai trebuie să fiu vreodată.
   Desigur că poate să apară frica, neputința, furia, neliniștea...puteți completa voi în continuare :) Există de asemenea posibilitatea „eşecului”- eu înțeleg prin eșec faptul că lucrurile nu au ieșit cum am vrut eu :)) Ele de fapt au ieșit cum a dorit Puterea Superioară, chiar dacă mie nu-mi place asta. Acum știu că totul reprezintă o șansă de creştere, sau mai bine spus o șansă de cunoaștere a mea, de descoperire, de dezvoltare, de evoluție în ce direcție este nevoie de ea.
 

Pentru astăzi: 
Nu cred că există eşec. Totul este în mintea mea. Atâta timp cât am încredere într-o Putere Superioară mie simt linişte sufletească și pace ce vin din mine, pentru că acea Putere Superioară este în tot și în toate, inclusiv în mine. Și când știu asta acţiunea pe care obişnuiam s-o amân își croiește singură drumul spre succes.

Comments

Popular Posts