18 Iunie

„Omul este făcut din lucruri obişnuite, iar obișnuinţa e dădaca lui.” – Johann Schiller
 

Eu știu că m-am născut perfectă. Pe parcurs am rămas tot perfectă, însă am „agățat” unele obiceiuri mai puțin sănătoase pentru organismul meu, printre care și modul meu de alimentație. Poate că a început din copilărie, când auzeam că trebuie să termin tot din farfurie, sau când mi se spunea că nu am voie afară până nu mănânc, chiar dacă mie nu-mi era foame. Poate că o continuare a fost atunci când evitam să fac ceva și frigiderul devenea prietenul meu cel mai bun. Poate că la obișnuința aceasta a contribuit și neputința mea de a face față emoțiilor. Nu știu cum a început, nu știu exact cum a continuat și nici măcar nu este important. 
   Acum sunt în 18 iunie și în această zi, în acest moment, în această clipă, eu îmi aleg comportamentul. Acum nu mai am scuze. Nici măcar nu mai am nevoie de scuze. Acum știu ce am de făcut și cum să fac. Sunt recunoscătoare pentru existența programului în 12 Pași. Acest Program a contribuit la eliberarea a milioane de oameni din sclavia alcoolului, mâncatului compulsiv, drogurilor şi altor substanţe şi activităţi adictive.
 

Pentru astăzi: 
Acum am alte obiceiuri. Sunt eu împăcată cu ele? Da, sunt! Tu ești?

Comments

Popular Posts