21 Iunie

„Rareori suntem mândri când suntem singuri.” – Voltaire
 

Eu cred că eram „mândră” și când eram doar cu mine însămi. În timp, urmând instrucțiunile din Programul în 12 Pași, pot spune că am ajuns să nu mai am atitudini autodistructive nici față de mine și nici în ceea ce-i privește pe ceilalți. 
   Programul și întâlnirile grupului de autosuport m-au ajutat să mă descopăr pe mine cu adevărat, să las măștile deoparte, să fiu mai aproape de mine și de alții. La început nu a fost ușor, însă a devenit pe parcurs din ce în ce mai ușor. Iar acum, simt că am adus de la întâlniri acest comportament și în viața mea de zi cu zi. Când spun comportament mă gândesc în primul rând la onestitate, apoi la iubire necondiționată, acceptare, înțelegere și multe altele. Și toate acestea le-am simțit la întâlnirile TAA (OA), în oamenii care participau, în atmosfera generală din camera respectivă. 

 
Pentru astăzi: 
Acum îmi place să fiu eu însămi. Este o binecuvântare!

Comments

Popular Posts