22 Iunie

„Nefericit e cel care, chiar dacă conduce lumea, nu se consideră preabinecuvântat.” – Seneca

Este o binecuvântare să mă aflu astăzi aici, în viață. Este o binecuvântare să mă pot bucura de momentul/clipa prezent/ă. Este, de asemenea, o binecuvântare că nu mai trebuie să mănânc compulsiv. Modul meu din trecut de a-mi trăi viața mi-a adus atât beneficii cât și durere, însă acum știu că eu aleg cum să trăiesc.
   Eu decid dacă aleg să mă plâng, să-mi doresc să controlez totul, să-mi doresc să am altceva, și să stau în „mocirlă” sau mai degrabă să mă bucur de viața mea, pe care o pot considera un cadou pe care-l primesc zilnic de la Puterea Superioară, să predau ce am de predat lui Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu - pe care am început să-l cunosc odată cu începerea Programului în 12 Pași, să fiu recunoscătoare pentru ceea ce sunt astăzi și pentru toate lucrurile minunate care mi se întâmlă, să-mi permit să fiu fericită.

Pentru astăzi:
Aleg să mă iubesc și să mă accept, aleg să mă simt preabinecuvântată.

Comments

Popular Posts