23 Iunie

„Chiar un mic exerciţiu zilnic, dacă ar fi zilnic, ar bate munca unui Hercule.” – Anthony Trollope

Una dintre zicalele după care ne urmăm viață în TAA (OA) este: Fiecare zi la timpul ei!
   Obișnuiam să cred și să acționez vulcanic, cu o explozie mare de efort în ceea ce privește strădaniile mele legate de proiecte. Când spun proiect mă gândesc și la modul de alimentație. Acele diete minune pe care obișnuiam să le urmez mă epuizau, nu erau deloc eficiente, nu le puteam prelungi toată viața mea. TAA (OA) mi-a adus în atenție un nou mod de viață. TAA (OA) mi-a arătat posibilitatea de a face fiecacre lucru la timpul lui, bucuria de a trăi clipa prezentă, secretul unei noi forme de mă raporta la mâncat.
    Chiar dacă tendința de a evada într-o lume a îngrijorărilor pentru ziua de mâine sau a remușcărilor pentru ziua de ieri încă există, acum știu că pot alege să îmi îndrept întreaga mea atenție spre ziua prezentă și atât. Programul de recuperare în 12 Pași exact la asta se referă, la a învăța cum să trăim în prezent fără compulsii și obsesii.

Pentru astăzi:
Abstinenţa mă ajută astăzi să fiu sănătoasă și liberă!

Comments

Popular Posts