27 Iunie


„Este ușor să spui imediat.” - William Shakespeare

Este ușor să emit pretenții, să spun că vreau ceva, însă lucrurile devin mai dificile când acestea implică și o contribuție din partea mea. Este ușor să-i spun lui Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, ce să facă, însă când vine vorba de acțiune eu doar să aștept. Ceea ce vreau să spun este că acțiunea/contribuția din partea mea este necesară.
   La acest gen de acțiune se referă și cei 12 Pași.
   Acum știu când lucrurile depind de mine și când ele depind de Dumnezeu. Acțiunea implică și interacțiunea mea cu ceilalți, atunci când este nevoie să fiu sincer cu cineva, să-mi cer iertare, să cer ajutorul.

Pentru astăzi:
Cum acționez eu astăzi? Amân ceva? Mă rog pentru bunăvoința de a face ceea ce ține de mine!

Comments

Popular Posts