28 Iunie


„Curajul nu este anunțat mereu cu surle si trâmbițe; nu este făcut întotdeauna din țesătura pe care o îmbracă ostentația.” - Frances Rodman

Am curaj atunci când aleg conștient. Am curaj când îmi privesc fricile, furia, neliniștile, atunci când nu fug de mine, atunci când mă accept pe mine și pe alții exact așa cum sunt, atunci când spun NU.
   Curajul poate fi ostentativ sau nu, însă nu asta îl definește. Să am curaj să acționez sau să nu acționez îmi aduce multe beneficii. Astăzi știu că-mi pot asuma riscuri în siguranță, știu că sunt cea mai bună variantă a mea, știu că orice aș alege așa este bine pentru mine, pentru că astăzi aleg din starea de trezire. Am disponibilitatea de a rezolva problemele vechi și de a mă elibera de trecut.

Pentru astăzi: 

Este ceva ce amân astăzi? Aleg cu curaj? Îmi accept emoțiile?

Comments

Popular Posts