13 Iunie

„Ai încredere în instinct până la sfârșit, chiar dacă nu ai nici un motiv.” - Ralph Waldo Emerson
                                                           
Puterea Superioară nu poate fi explicată prin logică sau știință. „Ea” doar este. Nu are nevoie să explice sau să se explice, să știe sau să-ți arate, să-ți demonstreze ceva sau să-ți argumenteze. Realitatea/Adevărul este instinct.
   TAA (OA) nu încearcă să mă elibereze de mâncatul compulsiv prin argumentare, nu încearcă să-mi demonstreze ceva, nu mă amenință în nici un fel că dacă cumva nu respect o rețetă voi suporta diverse consecințe. TAA (OA) doar îmi redirecționează atenția înspre instinct și emoție, înspre simplitate și intuiție. Programul în 12 Pași nu este despre logică, despre raționament, însă este despre mine. Și atât!

Pentru astăzi:
Trăiesc și sunt prezent(ă). Recunosc limitele logicii și raționamentului și îi încredințez Puterii mele Superioare, așa cum o înțeleg eu, problemele pentru care nu găsesc soluție.

Comments

Popular Posts