28 Iulie


„Cea mai fericită conversaţie este cea la care nu există competiţie, vanitate, decât un schimb calm şi liniştit de sentimente.” – Samuel Johnson

În TAA (OA) am întâlnit multe astfel de conversații calme și liniștite, autentice, fără competiții, vanitate, fără dorința de a demonstra ceva, fără nevoia de a te apăra de ceva. Fie că suntem la un grup, fie la o întâlnire la cafenea, sau la telefon, discuţia este o împărtăşire liniştită, care izvorăște din inima, din dorința de a ne ajuta pe noi și alți oameni prin intermediul experiențelor noastre.  Eu pot discuta la nesfârşit despre cum am fost și cum sunt acum, despre ce face programul în 12 Pași, despre evoluția personală în perioada de când l-am descoperit.
   Dacă ascultăm activ, ne vom auzi povestea sau cel puţin vom găsi ceva cu care ne putem identifica puternic. Mie mi s-a întâmplat asta de foarte multe ori. Ascultând, cresc și aflu soluții la situațiile care mă preocupă pentru că avem un scop comun.
   Principiile programului, cuprinse în paşii şi în tradiţiile acestuia fac din TAA (OA) o comunitate de oameni iubitori, cărora le pasă şi ai căror singur scop este eliberarea lor şi a altora din obsesia mâncatului compulsiv.

Pentru astăzi: 
Compania membrilor TAA (OA) este un cadou preţios, disponibil pentru mine oricând am nevoie de el.

Comments

Popular Posts