29 Iulie


„Renunţarea este o virtute pătrunzătoare, a da drumul înseamnă prezenţa unei aşteptări.” – Emily Dickinson

Prima oară când am auzit de renunțare în programul celor 12 Pași, sau predarea unei Puteri Superioare, nu prea am înțeles despre ce este vorba. Dar am continuat să nutresc la această predare, la a mă lăsa în voia unei Puteri Superioare. Și abia atunci când am reușit să fac asta, când am înțeles că așteptările nu-mi fac un favor, am înțeles cu adevărat ce înseamnă să te predai. Pentru mine a însemnat printre altele și pace, seninătate, liniște pe toate planurile, iubire, deciziile cele mai bune, cadourile cele mai bune.
   Uneori voia Puterii mele Superioare nu a coincis cu ceea ce vroiam eu, însă am observat că procedând atfel totul se rezolvă mult mai bine decât mi-aş fi putut imagina vreodată.

Pentru astăzi: 
Trăiesc doar în momentul prezent și nu mă mai frământ cu ceea ce a fost sau cu ceea ce urmează să fie.

Comments

Popular Posts