30 Iulie


„Nimic în lume nu consumă
mai repede energia unui om,
decât pasiunea resentimentului.” – Friedrich Nietzche

Înainte de programul în 12 Pași îmi consumam destul de des energia pe frici și pe resentimente. Dar nu știam că fac asta. Acum că am aflat, mi-am „rezolvat” resentimentele cât am putut eu de bine. Pentru că resentimentele sunt parte a trecutului, dacă se întâmplă să mai am vreunul îl eliberez pe loc, pentru că am început să observ cât de rău îmi face să țin resentimentele în mine.     
   Este în regulă să mai apară. Nu mă mai lupt cu ele. Eventual le mulțumesc că au venit și fac ceva care mă ajută să mă liniștesc. În primă fază îmi aduc aminte să respir, apoi pot cere ajutor Puterii mele Superioare sau pot citi ceva din Cartea Mare, pot da un telefon, mă pot întâlni cu un prieten.
   Nu mai sunt singură, nici înspăimântată. Resentimentul vine și dispare. Uneori îl simt destul de intens, însă fără consecinţe dezastruoase.

Pentru astăzi: 
Îi mulţumesc lui Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, pentru puterea de a mă vindeca.

Comments

Popular Posts