24 August


„Nimic nu e de neînchipuit, nimic nu e imposibil pentru persoana echilibrată, cu condiția ca acel lucru
 să răsară din nevoile vieții şi să fie dedicat dezvoltării ei continue.” – Lewis Mumford
 
Atunci când ne stabilim obiective divine, ca iubirea, compasiunea, iertarea, ajutarea altora, viața complotează în favoarea noastră. Aceste dorințe ne pot ajuta în dezvoltarea noastră, ducându-ne spre o stare de echilibru. Pe măsură ce îmi petrec cât mai mult timp aici, în prezent, îmi deschid mintea către noi oportunități. 
   Atunci când îmi las viața în mâinile Puterii mele Superioare, nu mai acționez din perspectiva egoului, 
iar spiritul meu este liber să zboare. Devin mai onestă, conştientă, încep să am relații autentice, pot 
transmite mai ușor mesajele divine, într-ajutorarea celorlalți îmi dă energie, mai degrabă decât să mă
săcătuiască ca acele activități egoiste.
   Am primit, şi acum dau mai departe altora, ceea ce odată mi-era imposibil: speranța unei treziri
 spirituale, a recuperării de pe urma mâncatului compulsiv.
 
Pentru astăzi: 
Posibilitățile sunt nelimitate atunci când îmi păstrez mintea deschisă.

Comments

Popular Posts