25 August


„În rugăciunile sale spune: „Facă-se voia Ta”; dar se referă la voia lui, cel puțin aşa acționează.” - William Penn

Care este voia lui Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, pentru mine? Eu am observat că voia Puterii mele Superioare nu doare. Dacă o decizie/acțiune doare pentru mine înseamnă că aceasta este asociată cu un mod de a mă gândi egoist. Voia divină presupune ca eu să fiu în relații paşnice cu mine însămi. Este vorba despre acceptare, în nici un caz despre condamnare sau judecare sau critică.
   La întâlnirile TAA (OA) am învățat că voia lui Dumnezeu pentru mine este să pun în aplicare principiile TAA (OA) în toate domeniile vieții mele. Din fericire Dumnezeu, spre deosebire de mine şi de societatea în care trăiesc, nu mă apreciază după valorile lumeşti. Prin urmare consider că este normal să mai și greșesc din când în când. Este important să văd greșala ca pe o oportunitate de învățare.

Pentru astăzi:
Cum mă vede Dumnezeu? Asta ar trebui să mă întreb atunci când am tendința de a sta prea mult în perfecționism, în critică, bârfă, negativism, judecare.

Comments

Popular Posts