26 August


„Câinele latră dar caravana trece.” – Proverb arab

Obișnuiam să mă plâng de lucruri pe care eu personal nu le puteam schimba, ca vremea, de exemplu. În timp mi-a devenit clar că lamentarea este un consum inutil de energie, atâta timp cât nu fac, sau nu pot să fac, nimic să schimb ceva. A-ți plânge de milă duce la o stimă de sine scăzută, distruge auto-acceptarea şi bazarea pe sine.
   Atunci când mă plâng de lucrurile care nu-mi plac în viața mea, mi se accentuează senzația de nemulțumire. Și astfel îmi asigur o nouă zi de nefericire. Pentru că vorbe de nemulțumire aduc după sine alte nemulțmiri.
   În schimb, dacă mă concetrez pe lucrurile bune din viața mea, dacă devin recunoscătoare, crește iubirea, acceptarea, bucuria a trăi. Și în funcție de starea pe care aleg să o manifest atrag și anumite persoane lângă mine care să-mi întărească acea stare.

Pentru astăzi: 
Este ceva ce pot face în legătură cu acest aspect din viața mea? Dacă nu, atunci fac tot posibilul să accept ceea ce am primit. Dacă da, trec la acțiune.

Comments

Popular Posts