27 August


„Fiecare om are dreptul de a fi apreciat după momentul lui cel mai bun.” – Ralph Waldo Emerson

Am observat la mine o tendință de a anula toate calitățile şi acțiunile bune în ceea ce mă privește și în cazul altora atunci când apare o greșală. În ultima perioadă a vieții mele mă străduiesc, pe cât posibil, ca în momentele de cumpănă, când apare iritarea, furia, nemulțumirea să-mi amintesc de acele clipe când persoana în cauză a fost la înălțimea așteptărilor mele, să-mi amintesc că persoana aceea este și cea care m-a adus la concluzia că merită să avem o relație.
   Cred că cel mai greu îmi este să fac asta cu mine. Pare mai ușor să-mi amintesc partea bună în alții, dar în ceea ce mă privește tind spre a mă anula la prima abatere. Recunosc că mai am de lucrat la acest aspect, la a-mi aduce aminte că Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, nu face rebuturi. Și că n-am de ce să-mi cred gândurile care mă critică, pentru că ele sunt doar niște gânduri, nu mă reprezintă. Eu nu sunt gândurile mele. Eu sunt mult mai mult decât atât.

Pentru astăzi:
Când îmi vine să critic, judec, bârfesc, când mă nemulțumește ceva, îmi reamintesc calitățile şi cele mai bune momente ale mele, ale membrilor familiei, ale prietenilor şi colegilor mei.

Comments

Popular Posts