12 Septembrie


„Niciun lucru măreț nu a fost vreodată atins fără entuziasm.” – Ralph Waldo Emerson
 
Am observat cât de ușor este să pun lucrurile în mișcare dacă am entuziasm. Este așa o bucurie, o curiozitate, care exploatate dau rezultate magnifice. Cel mai bun exemplu de persoană entuziasmată este copilul. Am învățat foarte multe de la fiul meu. Când văd acel entuziasm, bucurie, curaj, curiozitate de explorare încep să le simt și eu. 
   Este important să ne dăm libertatea de a ne dezvolta prin propriile puteri. Acest lucru este indicat să-l
 facem și cu copii noștri. Un profesor bun poate fi descoperit privind cum se comportă. Există entuziasm 
în ceea ce face? Noi învățăm mult mai ușor într-un astfel de mediu. 
 
Pentru astăzi: 
Entuziasmul este contagios. Aleg să ofer acest dar tuturor.

Comments

  1. Gambling Problem? | DRMCD
    Gambling problem? 김천 출장마사지 Call 파주 출장안마 1-800-GAMBLER. 과천 출장안마 Gambling 논산 출장마사지 problem? Call 경주 출장샵 1-800-GAMBLER, 800-522-7777, www.hightmail.com.au/.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts