3 Octombrie

 

„Dacă suntem incapabili să găsim liniște în noi înșine, este inutil s-o căutăm în altă parte.” – François de La Rochefoucauld

Tendința de a căuta liniștea mea în exterior este mare. Puțini am fost învățați să fim atenți la noi, mai ales atunci când trăim sentimente puternice. Am învățat să dau vina pe cei din jurul meu pentru stările mele proaste, să cred că ceea ce se întâmplă în exterior îmi generează tumulturile de sentimente/emoții. 

    Apoi, am început să cer ajutor, în speranța că cineva mă poate repara. Încet, am început să înțeleg că eu dețin soluția pentru frământările mele, că ceilalți doar oglindesc ceva din mine, iar situațiile neprevăzute nu sunt acolo ca să-mi facă mie rău.


Pentru Astăzi: Aleg să învăț din experiențele pe care le primesc zilnic! Aleg să mă simt bine cu mine! 

 

Comments

Popular Posts