16 Septembrie


„Nu poți să te rogi spunând o minciună.”– Mark Twain
 
Întâlnirile TAA (OA), discuțiile față în față sau la telefon cu membrii TAA (OA), mă ajută să mă privesc cu onestitate. Pe măsură ce devin mai conștientă de defectele mele, ajung să fiu mai îngăduitoare cu ele, văzându-le ca eșecuri omenești și nu ca păcate impardonabile. Siguranța pe care o simt în încăperile TAA (OA) mă ajută să vorbesc despre ele, astfel încât mă pot ruga apoi Puterii mele Superioare să-mi fie înlăturate. Dacă cumva vreau să păstrez acele slăbiciuni pentru mine, îmi îngrădesc singură evoluția. Ceea ce mă ajută este să le privesc cu iubire și acceptare. Onestitatea înlătură iluziile, raționalizările și auto-justificările. 
 
Pentru astăzi: 
Adevărul mă eliberează din obsesia pentru mâncare, și de toate celelalte probleme existențiale. Caut adevărul fără frică.

Comments

Popular Posts