19 Septembrie


„Învățătura multă nu te-nvață să înțelegi.”– Heraclit

Ca și alți membrii TAA (OA) am citit foarte multe cărți încercând să mă opreasc din mâncatul compulsiv, am parcurs nenumărate volume de psihologie, filozofie, metafizică, ezoterism, religie, ca să nu mai vorbim de cărțile despre diete și exerciții fizice.
   Programul TAA (OA) nu este unul academic, ci mai degrabă practic. Nimic din cât am învățat și din informația universitară acumulată nu m-a ajutat să fac față eficient bolii mele.
   Înțelegerea adevăratei naturi a situației mele a venit de la întâlnirile TAA (OA) prin oamenii care vorbeau acolo, care erau ca și mine mâncători compulsivi, și care au găsit o metodă de-a se elibera de obsesia mâncatului. 

Pentru astăzi: 
Programul în 12 Pași este este un program spiritual. Pentru a mă înțelege pe mine și boala mea, particip la întâlnirile TAA (OA) și urmez indicațiile celor 12 Pași.

Comments

Popular Posts