23 Septembrie


„A disprețui ziua de azi înseamnă a arăta că ai înțeles greșit ziua de ieri.” -  Maurice Maeterlinck
 
Cred că a disprețui ziua de azi înseamnă că mă agăț de trecut prin vreun resentiment. Asta presupune că nu mi-am învățat lecția zilei de ieri, că nu am văzut partea mea în situația respectivă, că am încercat să controlez/manipulez rezultatul în favoarea mea, și când nu mi-a ieșit am început să sufăr și să judec.
   Iubesc ziua de azi pentru că acest program mi-a dat recunoștință și o înțelegere atât de profundă pentru
 ziua de ieri. Mă apreciez pentru ceea ce am fost în trecut, pentru că am putut trece printr-o astfel de 
povară spirituală și lipsită de speranță la credința constantă pe care o am azi. Sunt mândră că ceea ce 
am azi se datorează parcusului meu trecut. Îi mulțumesc lui Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, pentru ce 
am fost și pentru ce am devenit!
 
Pentru astăzi: 
Chiar dacă poate să apară nostalgia pentru ziua de ieri, nu permit ca asta să-mi afecteze aprecierea pentru ziua de azi.  

Comments

Popular Posts