24 Septembrie


„Adevăratele miracole sunt create de oameni atunci când își folosesc curajul și inteligența dată de 
Dumnezeu.” - Jean Anouilh
 
Atunci când îmi folosesc curajul și intelegența dată de Dumnezeu, așa cum îl înțeleg eu, realizez lucruri remarcabile pentru întreaga societate. Latura egoistă este minimizată, altruismul făcându-și mai degrabă loc în acțiunile mele. Sunt recunoscătoare pentru iluminarea fondatorilor care au găsit și aplicat metode divine de supraviețuire în cazul adicțiilor. 
   Când aplic ceea ce am învățat în încăperile TAA (OA) în viața de zi cu zi pot atinge multe alte suflete
 cu inspirația pe care o primesc de la Puterea mea Superioară. Astfel mă ajut și pe mine, fiind în 
recuperare, căci sunt deschisă la a învăța de la ceilalți, și în același timp îi pot îndruma și pe cei care-și 
doresc să cunoască mai multe despre parcursul meu în programul de 12 Pași. 
   Atunci când vorbești despre experiența ta, despre puterea și speranța pe care ai găsit-o în comunitatea 
TAA (OA), există această probabilitate ca și alte persoane să se recunoască în povestea ta și să preia
 metode potrivite pentru ei de recuperare, la care nu s-ar fi gândit de unii singuri.  
 
Pentru astăzi: 
Îmi asum responsabilitatea de a transmite mesajul trezirii și recuperării spirituale tuturor celor care cer ajutor. 

Comments

Popular Posts