28 septembrie

 

Nu poți crea experiența. Trebuie să o încerci. – Albert Camus

 
Într-un moment al vieții mele am ales 'să trăiesc' fără suferință, printr-un comportament compulsiv, înăbușind evoluția, blocând atât neputința, frica, furia, cât și iubirea, fericirea. Între timp, am observat că însăși comportamentul compulsiv începuse să-mi aducă durere și tot ceea ce încercam să evit, lăsându-mă și fără bucuria de a simți părțile frumoase ale zilei.

    Deși în mod natural doresc să evit experiențele dureroase, acum am capacitatea de a alege dacă să mă confrunt cu sentimentele mele la intensitatea lor, sau să amân un pic momentul impactului. Îmi propun să fiu deschisă la ceea ce vine, să experimentez fiecare moment așa cum este el. Uneori parcă nu pot face asta și aleg varianta 'mai simplă', cea a confortului temporar, și cred că este în regulă așa pentru stadiul meu de dezvoltare.

 
Pentru Astăzi: Sunt dispusă să experimentez ceea ce-mi scoate viața în cale, dar aleg să nu mă biciuiesc dacă nu reușesc asta de fiecare dată.

Comments

Popular Posts