29 Septembrie

 

„Ziua de azi este elevul zilei de ieri.” – Thomas Fuller

 
Cred că citatul se poate extinde și la clipa de acum. Atunci când aleg să fiu atentă la acțiunile/nonacțiunile zilei de ieri îmi pot îmbunătăți viața. Pot urmări evenimente care mi-au adus liniște, fericire, bucurie, sentimente plăcute, acțiuni care mă ajută în recuperare, evoluție și le pot reproduce a doua zi pentru a obține o stare, un efect similar. De asemenea, atunci când ceva nu a funcționat, de exemplu: „astăzi nu am luat micul dejun, și asta m-a dus spre mâncat în exces la prânz”, pot alege ca astăzi să prioritizez luarea micului dejun. 

    Important este să-mi ofer spațiul și timpul pentru o mică introspecție a zilei care a trecut, și să fiu dispusă să aplic ce am învățat. Ideal este să fiu prezentă clipă de clipă, însă lăsând la o parte perfecționismul, cred că este o mare realizare să văd că ceva nu-mi face bine, și să aleg să fac ceva în legătură cu acel lucru o perioadă de timp, fără presiune, luând fiecare zi la timpul ei. Apoi pot trece la următorul pas, în a-mi face viața mai frumoasă.

 
Pentru Astăzi: Aleg să fac ceva pentru mine! Aleg să învăț cel puțin un lucru din ziua de ieri, și să aplic ce am învățat astăzi.

Comments

Popular Posts