30 Septembrie

 

„Există doar un succes – acela de-a fi capabil să-ți petreci viața în felul tău.” – Christopher Morley

 
Am învățat din scoală și din familie că ceea ce am de făcut pentru a avea succes este să-i mulțumesc și să-i impresionez pe ceilalți. S-a întâmplat asta pentru că așa erau vremurile atunci, pentru că am crescut întru-un mediu în care motivarea se făcea prin compararea mea cu alți copii.

    Între timp am descoperit că atunci când sunt atentă la mine, îmi pot satisface nevoile mele reale, ceea ce mă ajută să am o viață împlinită, plină de iubire și înțelegere. 

    Și am observat că în momentele de neatenție, care sunt destul de multe, din diverse motive - graba, oboseala, mâncat neechilibrat, etc. - tendința este de a reveni la calea bătătorită, de invidie și dorințe de a trăi în viața altora. Succesul apare când realizez unde mă aflu și mă readuc pe calea iubirii de sine, câștigând astfel încredere.

 
Pentru Astăzi: Mă eliberez de tot ce este nociv. Aleg să mă iubesc!

Comments

Popular Posts